Skip to content

Bryllup Danmark

januar 15, 2014

Hvorfor denne side om bryllups ideer?

Jeg har startet bryllups.net op, da jeg selv skal giftes. Jeg er godt klar over, at der er masser af bryllupssider på nettet, men jeg synes ikke at de er helt så overskuelige, som jeg ønsker de skal være. Jeg vil se om jeg kan lave en guide, der lettere kan hjælpe dig på vej i din søgen efter hvordan dit/jeres bryllup skal være, ved at skrive om forskellige emner og give bryllups ideer til hvordan jeres store dag kan foregå.

Image

Jeg tror en hel del kvinder har en ide om, hvordan deres bryllup skal være, men at man nok har en tendens til at gabe over for meget, i sin iver for at få det perfekte bryllup.
Et bryllup, i mine øjne, behøver ikke være perfekt. Husk på, at det handler om at nyde dagen og hinanden, ikke om blomsterdekorationerne står snurre lige på bordet, eller om onkel Gert kan finde på noget at tale med farmor Margrethe om. Dette er jeres dag og det er jeres ønsker og forventninger til dagen, der tæller.

Hør også Musik til bryllupper her

Med disse ord vil jeg bare sige velkommen, og jeg håber at du finder hvad du søger på min side med bryllups ideer. Du er velkommen til at komme med kommentarer, hvis du synes der mangler noget, eller hvis du har ris/ros til siden.

Bryllup og brudeparret

From → Uncategorized

Skriv en kommentar

Skriv et svar

